Fånig ågren

Helg igen. Och jag orkar faktiskt skriva lite...
 
Ryno fick inte sin lön igår. Nått vajsing. Företaget har bytt ägare. Hoppas att allt löser sig i nästa vecka. Blev inget betalande av räkningar igår i alla fall. Själv har jag fått löneförhöjning, det har jag nog glömt att skriva. 1800:- på en heltidslön (fast jag jobbar ju bara 75%). Har räknat ut att jag får ut drygt 900:- mer i månaden efter skatt. Det gör ju inget.
 

pengar

 
Ikväll ska jag och några andra jobbtjejer hem till Belinda för att ha lite trevligt. Hon bjuder på sin mammas paella. Gissar att det blir jättegott! Fast jag har ågren som vanligt när jag ska iväg och göra något själv en fre/lör... Missar ju en ledig kväll med familjen. Jag vet att jag är fånig, men det är ju det jag längtar efter hela veckorna. Samtidigt böhöver jag få göra något på egen hand också, och jag vet att jag kommer att få roligt. Det går över så fort jag lämnat hemmet. Men det känns jobbigt innan jag ska åka.
Får föresten inte glömma att jag lovade att köpa med bröd...
 
baguette


Börjar bli dags för frukost här nu. Klockan är över halv tio och Rysan sover fortfarande...


♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0