En bra dag

Pratade en bra stund i telefon med min bror nyss. Det är inget jag gör sådär varje dag. Beröm till mig för att jag gjorde något jag inte brukar! Ska försöka fortsätta med det. Att föra in ny frisk energi i mitt liv - varje dag om det går.

Ry hade E här i eftermiddags och hon stannade på middag. Det var kul att kunna fylla upp Rynos tomma plats vid bordet. Han jobbar över även idag, och är påväg hem just nu.

På jobbet går det jätte bra. Jag känner att jag har rotation på energin där. Jag både ger och tar, och jag känner mig nöjd med min insats. Att jag är viktig och gör nytta. Det är bra för självkänslan!

Promenerade efter jobbet idag. Det känns också väldigt bra. Och jag har varit en bra och tålmodig förälder.
Jag är så nöjd att jag måste sträcka på mig och sola mig i min egen nöjd-glans. Jag vet att det kommer svackor igen då och då, så varför inte njuta när jag är på topp?

KRAM

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0