Näste man till rakning?

Inser att jag behöver bli bättre på att använda min kamera igen, så att jag kan förgylla bloggen med lite goa bilder...
Här kommer en nytagen i alla fall.

Fabbeutanskägg
[Fabian härmar sin pappa (plastskyddet är såklart på!)...]


Annars har dagen varit hyfsat lung, förutom att vi höll på att blåsa bort på väg hem från affären, och att vi har bråkat med Ry angående hennes "nochighet". Det är inte bara kul att vara förälder... =(



Sen hade jag ett alvarligt samtal med sambon igår om att saker och ting inte har kännts bra. Kan väl kortfattat säga att nu efteråt känns det mycket bättre. Man måste vädra lite ibland helt enkelt.


 

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0