Energiflöde

Nu har jag gjort första dagen på nya jobbet och det känns jätte bra. Mycket att lära såklart, och det tar väl ett tag innan jag fått in mina egna rutiner, men känslan överlag är BRA. Jag trivs i förskolemiljön.

Jag trivs förreseten med det mesta just nu. Jag har massa extra energi. Jag tror det beror på allt NYTT. Hela familjen har börjat nytt jobb/första klass/nytt dagis. Fabbe har mer eller mindre slutat med blöja under vaken tid. Ryona kommer hem med små läxor och ska börja dansskola på fredag. Det står ett nytt skrivbord i barnens rum och Ryno håller på och bygger en bar i vardagsrmmet. Både barnen och jag har en massa nya kläder.

Det är sån cirkulation och all energi blir ny och fräsch! Nu gäller det att hålla flödet igång. Har massor som behöver röjas med hemma. Hösten har rivstartat!


 

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0