Bot mot gardinångest

Tack fina man som kommer hem med choklad till mig (fast jag verkligen inte behöver)!


Idag har jag varit med mamma på IKEA och inhandlat skrivbord till Ryona och gardintyger.
Gardiner och gardinsömnad ligger egentligen varken mig eller min moder särskilt varmt om hjärtat, men tyginköpen gick bra ändå. Tack mamma för ditt moraliska stöd!
Väl hemma bjöd vi mor & far på tacos.


Snart, snart... så fort jag orkar dra fram symaskinen (vilken kväll som helst nu hoppas jag), så kommer det att tillverkas nya gardiner till det här hemmet och jag kan äntligen slänga min gardinångest i soptunnan!


Ryno har spenderat kvällen med att sätta ihop skrivbordet + lådhurtshen (som var pilligast). Det blev jättefint. Nu ska vi bara få ordning på resten av barnens rum.


Och imorgon börjar jag mitt nya jobb! Tror att jag glömt att nämna här på bloggen att det inte rörde sig om heltid utan om 75%. Men Cissi gråter inte för det. Jag slutar numera kl 14:00 varje dag, och kan spendera eftermiddagen med mina barn. *lycklig*


 

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0