Utmattad

Jag är helt slut. Det verkar som om jag brännde alla mina energireserver igår på arbetsintervjuvn, som för övrigt kändes bra. Valet står tydligen mellan mig och en annan tjej och jag får svar den här veckan. Känner mig lite avtrubbad nu i väntan på svar. Försöker att leva på som vanligt och njuta av andra saker så länge. Distrahera mig.
Men det känns som om jobbet redan är mitt. Allting stämmer så bra.
Samtidigt vill jag ju inte bli jättebesviken om jag inte får det - fast det är ju klart att jag blir - men jag vill inte deppa i hop för det. Blir det så, så ska jag ge mig den på att hitta ett annat jobb, för jag ska därifrån jag är nu så snart som möjligt.

Det är i alla fall mycket skönt att vara ledig idag, eftersom jag är så trött. Passar A's barn idag och alla leker snällt i rummet. Ska steka pannkakor till dem sedan.

Vet inte ännu om det blir något djurparksbesök på lördag. Beror på väderutsikterna. Vi tänker inte åka dit och gå omkring i regn. Annars får det bli någon gång i september.

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0