Semester mutter

Äntligen har sommaren kommit tillbaks igen!

Jag har sependerat dagen med att försöka varva ner efter helgens strapatser. Det var faktiskt rätt svårt. Blev rastlös först. Vi började ju liksom dagen med lite tempo eftersom jag skulle till MVC och få p-sprutan. Och så ringde jag H&M och undrade över mitt klädpaket. Kommer vecka 33 fick jag till svar. *mutter* Det stog ju faktiskt v. 31 på beställningskvittot jag skrev ut. Men jag får väl ge mig till tåls.
Ja, i alla fall så fick jag gnällt lite med mina grannar och sen kändes det bättre och jag började slappna av. Det som fortfarande retar mig är att ett par dagar måste gå till inskolning av Fabbe på nya dagiset. Det är en nödvändighet naturligtvis, som han behöver för att börja där. Men både barnen och jag BEHÖVER också vara LEDIGA!
Alltså jag vill inte att våra lediga dagar ska vara händelselösa, MEN, jag vill kunna ta dem som de kommer. Utan större planer. Jag får göra så gott jag kan. Det är inte mycket att be för. Slipper jobba den här veckan i alla fall. *trots njuta*


Och jag blev klippt nu ikväll av A! Så jag slipper ha ågren för risigt hår i alla fall.


♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0