Rastlös

Lugn och ro va? Jag är rastlös... Har hängt min tvätt och varit och handlat.
Egentligen skulle jag gå och stänga av datorn, men så skulle jag bara kolla Katerinas blogg och så fastnade jag. Hon hade svarat på mitt mail med, där jag bad om tips hur man hinner skriva när man inte har tid, så det ville jag också svara på. Tänkte att nu kan jag ju lika gärna slänga in ett blogginlägg när jag ändå håller på.


Funderar på att göra kaffe, ta med mig det + en bok, och gå ut i solen. Ska inte hämta barnen för än om två timmar så... Och jag känner att jag vill ta tillvara på det underbara, om än tidiga, höstvädret. Så får det bli!

Hm... Egentligen borde jag väl ta tag i mitt bokskrivande igen nu när jag äntligen har lite tid. Men så vill jag ju få känna att jag är ledig också. Bättre skriva bok när jag inte har tid. *skratt*

Det är mycket med mitt liv nu som jag vill ta tag i, och jag har förhoppningsvis energi att göra det också. Får helt enkelt "tröttstrejka". Dvs vägra att bli trött. Går det? Nån som vet?


♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0