Mot en ny hösttermin!

Nu är det söndag, och ny spännande vecka stundar. Nya spännande tider stundar!

Tillbaks till jobbet imorgon - lagom spännande men överkomligt.
Fabbes första heldag på nya dagiset - spännande för stora killen!
Ryona tillbaks på Fritids men på ny avdelning - skönt och skoj för tjejen att få träffa gamla kompisar igen!

På tisdag är det dags för intervjuvn om nya jobbet. Har övertalat mig själv att det är meningen att jag ska ha det! Jag är så taggad för det här. Det här jobbet är som gjort för mig!

Sedan är det tre studiedagar för Ry så jag är ledig igen. På onsdag passar vi K & S, och torsdagen ska spenderas med att röjja upp i barnens rum.

Till helgen blir det förhoppningsvis resa till Borås Djurpark!

På onsdag i nästa vecka (22:e) börjar Ryona i första klass!

Och Ryno har som bekant precis bytt jobb och är nöjd men trött...

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Faster Malin

Håller tummarna för det nya jobbet, lycka till!;)

2007-08-13 @ 19:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0