Lycka...

Sitter här med mitt kaffe vid datorn på min andra lediga dag. *lycka* De tre monsterveckorna med ansvar är över! Nu är jag ledig till nästa söndag. Det enda som retar mig är att jag inte fått hem någon avi för att hämta ut mitt klädpaket än. Men det kommer förhoppningsvis imorgon. *längta*
I fredags kväll hade vi vår granne A och hennes barn här på spontan middag. Ville fira att jag äntligen är ledig.

Igår var vi i Floda och hälsade på en före detta arbetskamrat till Ryno (från jobbet han precis slutade på). Det var jätte trevliga och vi fick god grillad mat. Vi var inte hemma för än vid elva. Stackars trötta barnen somnade på studs, men de hade kul! M & I har en dotter på två år så vi var allihopa på en lekplats med linbana och andra saker. Och en uppblåsbar pool i trädgården som alla tre barnen plaskade i.
Det är kul med nya bekantskaper.

I kväll ska Ryona och jag gå på Liseberg och lyssna på Markoolio tillsammans med bl.a. Ry's kompis E och hennes mamma F.

Nu är det nog snart dags för frukost...

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0