Kladd i håret...

Och som vanligt när det är fullt upp och massor att skriva om så hinner/orkar jag inte.
Gjorde sista veckan på gamla jobbet förra veckan, och om en vecka börjar jag på det nya. Idag har jag varit och storhandlat + varit på inskolningssamtal med Ryona. Imorgon ska jag på möte med min nya chef Ewa.
Just nu sitter jag med toning i håret och väntar på att äggklockan ska signalera att jag får gå och skölja.

Usch, jag har egentligen så mycket att skriva om och så lite ro i kroppen att sitta här och skriva. Jag vet att om jag börjar så kan jag sedan inte slita mig här ifrån, och förhållandet behöver verkligen lite uppmärksamhet just nu. Det har bara varit fixa sig igenom vardagssituationer med trotsiga (men ack så stora och duktiga) barn, alternativt kappsovning i varsin soffa som har varit normen de senaste veckorna, och det börja kännas lite smågrinigt här hemma nu...

MEEEN nu ringde äggklockan för tre minuter sedan så jag får skriva mer imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0