Bra dag...

Hade ett jättebra möte på nya jobbet idag. Känner mig SÅ välkommen! *glad*
Sen skulle jag egentligen åkt hem till Bergsjön för att lämna in en kopia på mitt anställningsbevis på medborgarkontoret (krävs av barnomsorgen), men jag sköt på det i några timmar och tog en sväng på stan. Promenerade en stund, tog en fika och spanade på höstjackor åt barnen.
Hämtade barnen efter mellanmålet och hade en skön eftermiddag hemma på gården.
Nu på kvällen har jag toppat Ryonas hår som var lite slitet, och pratat i telefon med min mamma. Vi ska luncha på stan på torsdag! *myyys*


Imorgon ska jag bara ta en sväng till affären. Annars helt lugnt. Kanske skulle ta och glo på en film alldeles ifred, utan att behöva ta hänsyn till någon annans filmsmak?


Nu kväll...!


♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0