Stackars mackan

Ytterligare en bra helg lider mot sitt slut och jag är nöjd med dess innehåll.


En kul grej var när Fabian åt macka i lördags morse. Han var mätt och ville inte ha mer. Slängde mackan på golvet. Jag fick bli sträng och säga till honom att så gör man inte. Man slänger inte mat på golvet! Jag plockar upp mackan och lägger den på bordet undertiden jag förmanar honom. Nu får du säga förlåt, säger jag, varpå sonen börjer sig fram och tröstande lägger kinden mot mackan...
Det var ingen som kunde hålla sig för skratt då.



Bus

Syskonen mys


Idag hade barnen och jag en riktigt långutdragen morgon. Det var pyjamas länge som gällde. Skönt ibland.


Men nu är det strax soffan och sambon som gäller.

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Stina

*skrattar halvt ihjäl sig över smörgåsincidenten*
det ÄR ju synd om mackan ;P

2007-06-24 @ 21:08:23
URL: http://aelfwynne.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0